Moje ulubione trendy na wiosnę 2022!


Cześć wszystkim! Jak dzisiejsze samopoczucie? 
Gotowi na nowe wyzwania jakie czekają na nas w lutym? 
U mnie luty zaczął się dość dynamiczne i pracowicie ale jestem pewna, że bieżący miesiąc zleci również szybko jak i styczeń, a to oznacza, że wiosna już niebawem! 
Razem z nadejściem wiosny pojawią się nowe trendy modowe. 

Gdy ktoś pyta mnie jaki mam styl ubioru, nie umiem udzielić szybkiej i jednoznacznej odpowiedzi. Ubieram to na co w dany dzień mam ochotę. Oczywiście biorę pod uwagę różne okazje oraz ilość  czasu na wyszykowanie się. 
Uwielbiam pokazy mody, gdyż można podziwiać piękne dzieła projektantów z całego świata, a nawet zainspirować się do tworzenia swoich stylizacji na co dzień. Między innymi w światowych stolicach mody rozpoczynają się pokazy na sezon jesień/zima 2022. Poniżej przedstawiam Wam kilka  trendów m.in na wiosnę 2022,  na które moim zdaniem warto zwrócić uwagę :))



WYRAZISTE WZORY

 
Uwielbiam jak w moich stylizacjach dominują kolory, tym bardziej wyraziste.
Throwback do lat 70 i 80 szczególnie będzie zauważalny w sezonie wiosna/lato 2022. 
Kolory wyraziste jak np. neony w postaci różnych dodatków będą tworzyły stylistyczną  mieszankę wybuchową!



TIE DYE

 

Motyw 'tie dye' szczególnie kojarzy mi się z moim dzieciństwem i wakacjami kiedy próbowano samemu uzyskać taki efekt na ubraniach. Stary trend powrócił wraz z początkiem pandemii
i nadal się utrzymuję w różnych odsłonach.


PASTELOWE KOLORY

     


WZORY


Wzorzyste spodnie, koszulki, płaszcze, a nawet całe stylizacje będą zjawiskowe! 
Im więcej koloru oraz i im bardziej pokręcone wzory, tym lepiej!


SZYDEŁKOWANE ELEMENTY



BŁYSZCZĄCE SUKIENKI


Czujecie vibe  imprez z serialu 'Euforia'? 
Dużo brokatu i kolorów! Cekinowe,  brokatowe i świecące sukienki idealnie się sprawdzą podczas różnorodnych imprez okolicznościowych takich jak studniówki, urodziny czy różnego rodzaju gale.

ŻAKIET+SPÓDNICA


Uwielbiam połączenie żakietu ze spódnicą szczególnie z tweedu, które zapoczątkowała Coco Chanel :) Ten zestaw z lat 50 wciąż jest na czasie. Wiele gwiazd rozpowszechnia ten trend  na różnych wydarzeniach. Z roku na rok projektanci przedstawiają nam różnorodne odzwierciedlenia zestawu żakietu ze spódnicą. Moim zdaniem jest to zarówno bardzo klasyczne jak i eleganckie połączenie.

MARYNARKI/GARNITURY




JEDNOKOLOROWE STYLIZACJE

  

Dawniej nie byłam fanką jednokolorowych stylizacji, gdyż wydawały mi się one monotonne i takie zwyczajne. Wbrew pozorom,  jak mówi powiedzenie, ,,Piękno tkwi w prostocie",  mogę stwierdzić, że  jednokolorowe stylizacje mimo iż są klasyczne i stonowane a zarazem przepiękne oraz interesujące. Dobrze dobrane części garderoby potrafią zwrócić uwagę i wzbudzić zainteresowanie całą stylizacją.



SUKNIE MAXI W STYLU GLAM


Sukienki maxi są niezwykle eleganckie i często po nie sięgamy kiedy zastanawiamy się co ubrać chociażby na studniówkę lub (jako druhna) na weselę. Sukienki maxi szczególnie te, które są zainspirowane okresem "American dream" i okresem debiutu Marilyn Monroe są przepiękne i dodają tego glamu, który towarzyszył szczególnie w tamtych czasach.


Jaki jest Wasz ulubiony trend na sezon wiosna 2022? 
Jesteście fanami kolorowych i wzorzystych stylizacji czy może jasnych i stonowanych?
Zdjęcia z pokazów użyte w obecnym poście pochodzą ze strony https://www.vogue.com/fashion-shows

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i jednocześnie był inspiracją do tworzenia przyszłych stylizacji ;)

Toska Online :*

Komentarze

  1. Beautiful trends.
    I really like the candy colors.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie rozglądam się za jakimś ładnym zestawem żakiet-spódnica :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę stonowane kolory i najlepiej brak wzorów.
    Jednokolorowe zestawy polubiłam już w zeszłych sezonach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzory i kolory to bardzo ciekawe połączenie dla odważnych. Ja jednak jestem osobą, która woli bardziej stonowane barwy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Wspaniały wpis! Uwielbiam tematy trendów, sama co prawda czerpię z nich wyłącznie inspirację, ale lubię je oglądać :) Tak po prostu :) Mój ulubiony to zdecydowanie spódnica + żakiet!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2/24/2022

    Na wiosnę zdecydowanie stawiam na kolory :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. So many great style trends to look forward to. Excited for spring!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Neony nie dla mnie ale już tie dye bardzo lubię, różne nietypowe wzory i szydełkowe dodatki również <3. A wiosna niech nadchodzi jak najszybciej, bo marzę o tym żeby włożyć coś lżejszego. Jeszcze niestety trzeba się zawijać w szalik i czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. What a unique vision, spring is the most anticipated season, so do you have any judgment on the trend of hairstyles, straight hair, curly hair or bang wig human hair and etc

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem raczej osobą podążającą za trendami, ale kto wie może spróbuje kupić coś bardziej modnego!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto zaryzykować i się przełamać do niektórych rzeczy, szczególnie jeśli chodzi o ubiór!

      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  11. Wiosną najważniejsze są kolory! Ostatnio też coraz więcej stawiam na kwieciste wzory, a neony niestety mnie przerażają :)

    W wolnej chwili zapraszam Cię na swojego bloga odcienie-koloru.blogspot.com a ja zostawiam follow by być na bieżąco z Twoimi wpisami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację :)) Z przyjemnością zajrzę na Twojego bloga!

      Usuń
  12. O szydełkowe elementy :D Może w końcu coś sobie uszyję ;D
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)