Wystawa Vincenta Van Gogha w Warszawie czyli Multi-Sensory Exhibition

https://makroconcert.pl/wp-content/uploads/2021/10/www-1-960x475.jpg

Witam serdecznie na moim blogu!

Pamiętam jak pewnego dnia na lekcji języka polskiego, gdy zaczynaliśmy omawiać okres modernizmu (m.in Młoda Polska), zafascynowała mnie sztuka z tamtych czasów. Dzieła Moneta, Wyspiańskiego czy Van Gogha szczególnie zwróciły moją uwagę i zachęciły do zobaczenia ich w niedalekiej przyszłości na żywo. Przeglądając social media zauważyłam filmik promujący multimedialną wystawę obrazów Vincenta Van Gogha w Los Angeles i od razu zapisałam filmik w folderze z rzeczami "do zrobienia". Kilka miesięcy później okazało się, że po ogromnym sukcesie wystawy w wielu miastach w różnych zakątkach świata m.in w Nowym Yorku, Moskwie, Dubaju czy w Berlinie, będzie ona dostępna do zobaczenia również w Polsce, w Warszawie! Wystawa była dostępna od 29 października 2021 do 14 stycznia 2022. Do Warszawy mam kawałek drogi ale mimo to udało mi się tuż przed deadlinem zobaczyć tą niezwykłą wystawę. 2000 m2 zmienionych w ekspozycję różnych obrazów w formie multimedialnej Vincenta Van Gogha w warszawskim centrum EXPO XXI to było coś przepięknego, niezapomnianego i wartego zobaczenia! 

Zapraszam do zobaczenia krótkiej fotorelacji :))



https://warsawexpo.eu/wp-content/uploads/2019/08/pwe-lokalizacja.jpg














Udział w pokazie multimedialnym obrazów Vincenta Van Gogha to było jedno z piękniejszych wspomnień w moim życiu. Relaks, radość, podziwianie piękna sztuki oraz refleksja to idealne słowa opisujące to wydarzenie. Jeśli będziecie mieli kiedyś okazję zobaczyć tą wystawę to nie wahajcie się tylko szybko kupujcie bilety!!! Do kolejnego posta!

Toska Online :*

Komentarze

  1. Anonimowy1/20/2022

    Ale super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Arte realmente encanta, o local é lindo e muito inspirador
    Abraços,
    Alécia, do Blog ArroJada Mix

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect event.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na tej wystawie już jakiś czas temu. Była dostępna kilka lat temu w Polsce i wtedy miałam okazję ją odwiedzić. Ja byłam rozczarowana bo spodziewałam się czegoś dużo lepszego, a bilety wcale tanie nie były.
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful article and you have amazing Blogging skills. I really recommended the readers to follow and share fashion coupons. Get stylish & Classic trench coats , new collection of Watches , Pick a nice latest technology smartphones and stylish handbags latest collection of Jewellery designs, latest Footwear collection for Men, Women, Kids. Get Bridal lehenga designs & long floral Maxi Dress collections, Banarasi Saree Designs for Women.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak! Było to ciekawe i piękne wydarzenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)