The Best Homemade Quesadillas!-jak zrobić w domu przepyszne quesadillas?

Witajcie na blogu Toska Online!

Z roku na rok mam wrażenie, że czas płynie coraz szybciej. Kilka dni temu był Sylwester i powitaliśmy 2022 rok, a ja mam wrażenie jakbyśmy tyle co witali 2021 :O Początek roku to idealny czas by postawić sobie cele i marzenia jakie chcemy zrealizować, zrobić motywacyjne vision boardy czy mapy marzeń na ten rok, by patrząc na nie przypominać sobie o dążeniu do celu. Postanowienia noworoczne również zawitały u mnie! Wypisałam kilka i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować i wytrwać w nich jak najdłużej. A wy macie jakieś postanowienia noworoczne? Jeśli jednym z nich jest próbowanie nowych rzeczy lub są związane z gotowaniem, to dzisiejszy post jest idealny dla was!

Od dziecka uwielbiałam pomagać mamie w kuchni przy pieczeniu różnych przepysznych słodkości lub przy przygotowywaniu dań po, których śmiało mogłam powiedzieć ,,Niebo w gębieeee"! W dzisiejszym poście podzielę się z Wami przepisem na przepyszne quesdillas po, których sami powiecie "Niebo w gębie". Sposobów na przygotowanie quesadillas jest wiele, lecz ja przedstawię Wam ten najłatwiejszy i najszybszy, do którego nie musicie mieć tytułu Masterchefa ;p

Zapraszam do przeczytania!




【Potrzebne produkty】

Dużym plusem w przygotowaniu m.in quesdillas jest to, że możemy je zrobić z czymkolwiek chcemy. Ja przedstawię przepis z mięsem ale jeśli jesteście wegetarianami możecie ominąć ten składnik i zrobić z samymi warzywami i na pewno również wyjdzie smakowite ;)

Składniki:

*parzysta liczba tortilli(placki)

*"zieleniny" wedle wyboru(np: sałata, rukola, roszponka)

*kukurydza

*fasolka czerwona

*ser żółty

*mięso(np: filet z kurczaka lub szynka



【Przygotowanie】

Kurczak: Filet z kurczaka kroimy na malutkie kawałeczki oraz doprawiamy wedle gustu. Następnie podsmażamy przez kilka minut pod przykrywką. Po kilku minutach odwracamy na drugą stronę. Gotowego kurczaka przekładamy na talerz i zabieramy się do układania składników na plackach tortilli.

Tortilla: Tortille można zrobić samemu, jednak ja poszłam na łatwizne i kupiłam sześciopak placków w sklepie. Ilość placków musi być parzysta! Placki dajemy (zgodnie z instrukcją) na kilka minut do piekarnika lub na patelnie przed nałożeniem składników.

Krok1: Na wyjęte placki z piekarnika dajemy pierwszą warstwę sera. Ja wybrałam ser posiekany, natomiast jeśli macie w kawałku lub w plastrach to wystarczy dać tyle by lekko przykryły powierzchnię.

Krok2: Na ser dodajemy wybrane przez nas "zieleniny", a następnie mięso, kukurydzę oraz czerwoną fasolkę. Na koniec dodajemy na wierz drugą warstwę sera i przykrywamy plackiem tortilli.


Krok3: Quesadillas wkładamy do piekarnika na taki sam tryb i temp, w której podgrzewaliśmy na początku placki. Moje quesadillas były w piekarniku w temp 170°C (grzanie góra-dół) przez ok 7 minut. To na jaki czas zostawimy je w piekarniku zależy od tego jak bardzo chrupiące chcemy żeby Quesadillas były. Jeśli chcemy by były bardziej chrupiące należy pozostawić je w piekarniku o kilka minut dłużej, ale nie przesadzając gdyż mogą się później za bardzo "łamać" podczas jedzenia.

Krok4: Wyjmujemy quesadillas, czekamy ok 2 minuty i kroimy np: trójkąty (tak jak pizzę)

Krok5: Gotowe :) Smacznego!





Co sądzicie o quesadillas? Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zachęcił do wypróbowania przepisu! 

Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga ;) 

Do następnego posta!



Toska Online :*

Komentarze

  1. wyborny_czytelnik1/07/2022

    świetny wpis!��

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/10/2022

    To prawda, że czas bardzo szybko leci. Przyznam szczerze, że nie słyszałam wcześniej o quesadillas, ale prezentuje się smakowicie :D Chętnie wypróbuję przepis :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak ci smakowało!

      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  3. Kurcze na to bym nie wpadła mniamm pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm… wyglądają smakowicie 😋.
    Życzę wytrwałości w realizacji postanowień 😉.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie! Z chęcią przygotuje u siebie takie danie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. To fakt także mam wrażenie że z roku na rok czas jakoś szybciej mi ucieka. Ostatnie dni wypełnione pracą i spędzaniem czasu z bliskimi dodatkowo jeszcze przyśpiesza czas. Ja często właśnie robię sobie takie przekąski więc jestem fanką. Z dobrym sosem to jest niesamowite
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh that looks delicious and would love to try it sometime!



    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! And maybe we can follow each other, too? :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! I would be happy to check your blog :))

      Usuń
  8. Hi everyone I'm Mrs ALEKSI TAISIYA, My husband divorced me 2 years ago to live with another woman and I have tried to have him back but I could not, so I tried to do many things to get him back and he refuse to come back. One faithful Friday morning, I visit a forum for tips on how to get your ex back and there I saw a lady testifying on how Dr AKHERE helped her to get her husband back after he was tied down with a spell by another woman. Although I never believed in spiritual work I reluctantly tried him because I was desperate and I contact him and explain my problems to him, to my greatest surprise Dr AKHERE helped me to bring back my husband after 5days and now my relationship is more perfect just as he promised. Getting your ex back permanently does not only bring back someone you love but it will also re-unite your lover's feelings. My husband now treats me like a Queen and always says he loves me all the time. If you are passing through difficulties in your relationship, Doctor AKHERE can help solve marital problems, restore broken relationships and do some other things. I can assure you he's highly potent and reliable. Email him for urgent help [AKHERETEMPLE@gmail.com ] or +2349057261346 .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem głodny patrząc na nią, spróbuję jak wrócę do domu, moja siostra właśnie dała mi czarną perukę z grzywką czarna peruka z grzywką

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)