To już 3 lata?!-3 lata pisania bloga♥

Cześć!Witajcie!
Dziś jest 1 grudnia,dokładnie 3 lata temu 1 grudnia 2015r założyłam bloga na bloggerze. Były  lepsze i gorsze chwile, długa przerwa i dynamiczny powrót

Odkąd miałam 7-8 lat pisałam pamiętniki, lecz w późniejszych latach chciałam założyć bloga by móc się dzielić różnymi poradami, moimi zainteresowaniami, poglądami, a nawet pasją!


Przez te 3 lata:
- mój blog ucichł na ok 5 miesięcy.
-zmieniłam styl i jakość robienia zdjęć
-starałam się bardziej dopracowywać posty
-założyłam  konto na cupsell, gdzie dodaje różne swoję projekty np: na koszulakch
-zmieniłam styl bloga m.in. dodając przycisk "Obserwuj"
-nabrałam jeszcze większej chęci do tworzenia nowych postów
-energii i pokazania ludziom, że niemożliwe nie istnieje, a jeśli chcemy czegoś dokonać musimy do tego dążyć.

Przez 3 lata mojego bloga odwiedziło aż 10000 osób jest to dla mnie ogromny sukces.

Chciałabym podziękować wszystkim, którzy mnie wspierali i wspierają,  tym co obserwują mój blog, za każdy miły komentarz, który mnie motywuje do działania oraz wyrażenie swojej opinii na podstawie, której staram się poprawiać błędy:)











Jak Wam się podoba moja twórczość? Podobał się Wam dzisiejszy post?
Mam nadzieję, że tak  :)

Moje social media
facebook: https://www.facebook.com/toskaonline/
@: toska.online@gmail.com


Toska Online  :*




Komentarze

  1. Gratuluję Ci 3 lat! :) I życzę jeszcze więcej :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Świetna koszulka z napisem "blogger", mogę wiedzieć gdzie ją kupiłaś? Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy lata to naprawdę sporo czasu! Oby tak dalej! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy lata to czas, przez który dzięki blogowaniu można wiele się nauczyć i wprowadzić wiele pozytywnych zmian na blogu. Powodzenia w dalszym pisaniu :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogowanie może rzeczywiście wiele nas nauczyć, wiem z własnego doświadczenia. Stałam się na pewno bardziej otwarta.
    Gratuluję Ci 3 lat i życzę powodzenia i samych sukcesów w dalszym blogowaniu !
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może nie w całości ale w większej części przestałam przejmować się tym co inni mówią i nabrałam pewności siebie! Dziękuję😘

      Usuń
  6. Gratuluję trzech lat blogowania! Powodzenia i dalszych sukcesów w blogowaniu! Mam nadzieje, że nie zabraknie Ci zapału i będziesz się spełniała kochana! :)

    Pozdrawiam!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości w pisaniu i oby tak dalej bo pisanie to fajna sprawa.

    tanajmniejsza.blogspot.com --> Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje tych trzech lat i oby tych lat na bloggerze było jak najwięcej :) Gratuluję sukcesów i życzę wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji 3 lat! Piesek uroczy ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12/12/2018

    Love it!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)