💕Ulubieńcy Lutego💕

Witam w pierwszy poście w tym roku! Po bardzo długiej przerwie wracam do formy. Jedno mogę wam obiecać od marca posty będą częściej. Na pierwszy ogień  postanowiłam,że pójdą moi
ulubieńcy miesiąca-luty.Sama bardzo lubię oglądać bądź czytać posty z ulubieńców,także mam nadzieje,że post przypadnie Wam do gustu👌🏻Zapraszam do przeczytania💕
Ps:Pamiętajcie,że to jest moja interpretacja ulubieńców miesiąca,więc może różnic się od innych ;)


                                                  Ulubiony film: ,,Kraina Jutra".


Jest to niesamowity film przygodowy i fantastyczno-naukowy. Opowiada on o podróży w przyszłość nastoletniej dziewczyny Casey  i starszego wynalazcy Franka. Ich zadaniem jest ocalenie świata przed jego końcem.

                                            Ulubiona książka: ,,Mały Książę"


Jest to książka ,którą nie raz czytałam.Z tego powodu ,że ostatnio była ona moją lekturą szkolną jeszcze inaczej ją zrozumiałam. Opowiada ona o przyjaźni,miłości,świecie dzieci i dorosłych oraz postrzeganiu świata i ludzi przez  małego księcia,który jest dzieckiem.
Moim zdaniem każdy powinien przeczytać tą książkę

Ulubiony kosmetyk: U20- żele do twarzy i krem.

Uwielbiam uźywać kosmetyków under twenty do pielęgnacji skóry w lutym moimi ulubieńcami były,krem i żel do twarzy, super oczyszczona,gładka,nawilżona i gładka twarz to podstawa!! 


Ulubione zdjęcie: Spotkanie z Sylwią Lipką


Jednym z moich ulubionych zdjęć z lutego,jest zdjęcie zrobione podczas koncert mojej idolki
Sylwii Lipki🍍 Jest ona niesamowitą osobą  i bardzo mi było miło ,że ponownie mogłam ją zobaczyć. Jak to Sylwia mówi niby Fala,a jednak ogień.😂🌊🔥
Ps:Drugi album Sylwi lipki to ,,Fala/Wave".


                                                Ulubiony cytat: ,,Niektórzy....
(źródło: http://macaronifire.blox.pl/resource/maly_ksiaze.jpg)

                                       Ulubiona piosenka:  Dawid Kwiatkowski ,,Jesteś"


To by było na tyle jeśli chodzi o ulubieńców lutego.
Jeśli coś z tych rzeczy np:oglądaliście film ,,Kraina Jutra" koniecznie napiszcie jak
się podobał🤗 Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga to zapraszam do kliknięcia obserwuj,ponieważ zbliża się kwiecień  i wtedy pojawi się na blogu dużo nowych rzeczy,których nie możesz przegapić!

Social Media:
facebook:https://www.facebook.com/toskaonline/
@ toska.online@gmail.com                        
 cupsell:https://toskaonline.cupsell.pl/

Toska Online  :*




Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)