Dziórawy Kocioł-restauracja dla fanów Harrego Pottera i nie tylko!

Expecto Patronum!
Hejka,już święta nadchodzą dużymi krokami. Jak tam przygotowania? Ostatnio podczas Niedzieli Palmowej byłam w Krakowie i przy okazji zaglądnełam do restauracji ,, Dziórawy Kocioł"-nawiązuje ona do restauracji z Harrego Pottera 💖
Są w niej podawane wszelkiego rodzaju napoje,desery i przekąski.
Można również zakupić akcesoria nawiązujące do H.P.
Całe pomieszczenie ma klimat,że sami czujemy się jak czarodzieje💚 😂
Do okoła sali są portrety bohaterów,na suficie książki oraz ,,flagi domów",w  tle natomiast słychać muzykę z filmu.








Ja skusiłam się na Lodowe Piwo Kremowe (bezalkoholowe), były w nim m.in skruszone ciasteczka,mango,cynamon i bita śmietana. Moja ciocia wzięła latte, a znajoma cioci sok dyniowy. Każdej z nas smakował swój napój. W barze restauracji można kupić silikonki z napisem Dziórawy Kocioł i Szykuj się na magię,naszyjniki,przypinki,koszulki,ciasteczka z wróżbą i fasolki wszystkich smaków. 
                                            


                                                   


                           



Jeśli będziecie w Krakowie, koniecznie tam zajrzyjcie :)
Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga,ponieważ już wkrótce zbliża się kwiecień pełen nowych rzeczy,których nie możecie przegapić!

Moje social media:
facebook:https://www.facebook.com/toskaonline/
@ toska.online@gmail.com                      
 cupsell:https://toskaonline.cupsell.pl/

Życzę Wam Wesołych Świąt Wielkanocnych,Smacznego Jajka 
i Mokrego Dyngusa 💖😊💞

Toska Online :*





Komentarze

  1. Chętnie odwiedziłabym takie miejsce :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I wish I could visit this place, everything looks so awesome..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam! Cudowne miejsce z klimatem :)

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że są takie restauracje, ale to bardzo ciekawa sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę jaka genialna restauracja! Jestem fanką serii Harry Potter, ale nie miałam pojęcia, że taka istnieje w Krakowie, ale niedługo tam będę i z pewnością ją odwiedzę :)

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia, że w Polsce istnieją takie miejsca jak to, szkoda, że mieszkam tak daleko od Krakowa ;c
    Zdecydowanie zapunktowałaś u mnie tą informacją, obserwuję!

    Zapraszam!
    Będzie mi miło, jeśli klikniesz w reklamę ;) Jeśli nie, to też się nie pogniewam ;)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, widzisz! A ja o tej restauracji nie słyszałam, chociaż do Krakowa to mi jakoś znowu niedaleko, ale dobry pomysł, żeby np. zbarać tam swoją siostrę, która bardzo interesuje się Potterem. Super opcja dla fanów :D Lodowe Piwo Kremowe - brzmi ciekawie, haha! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju!Jak ja kocham Harrego Pottera!
    Zapraszam do mnie : https://casuall-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4/08/2018

    Super post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy4/09/2018

    Koniecznie muszę odwiedzić z koleżanką to miejsce, ponieważ uwielbia Potera :D
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)