Kremy Instituto Español- moja recenzja

Witajcie na moim blogu!
Kilka tygodni temu rano zapukał do mnie kurier z paczką, byłam zdziwiona gdyż nic nie zamawiałam....  Jak się później okazało dostałam paczkę od firm Ambasadorka Kosmetyczna oraz Instituto Español Polska z dwoma kremami naprawczo-regenerująco-nawilżającymi. Testuję je już 3 tydzień i mogę Wam powiedzieć, że jestem mile zaskoczona. Dużym plusem jest to, że oba produkty nie są testowane na zwierzętach ❤️

Pierwszy produkt od firmy Instituto Español krem z serii Urea i jest moim ulubionym z tej dwójki.
  


Krem z serii Urea jest nawilżająco-regenerujący z 20% mocznika, który zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry. Krem jest idealny do każdego rodzaju skóry, zwłaszcza dla suchej.
Dużym plusem jest to, że w porównaniu do innych kremów nie jest tłusty i szybko się wchłania. Na opakowaniu jest napisane, że należy stosować krem na popękaną skórę, lecz ja oprócz stosowania na stopach używam co kilka dni na dłoniach i też świetnie się sprawuje. Dłonie jak i stopy są gładkie w dotyku ;) Śmiało przyznaję produktowi 5 gwiazdek na 5 gdyż zapach, szybkie wchłanianie się, nawilżenie i efekty są zniewalające!
5/5





Drugi produkt jaki dostałam do przetestowania to krem naprawczy z owsem z serii Avena.
Jest to krem idealny na szorstką skórę  łokci, kolan oraz pięt. Na opakowaniu jest napisane, że  następuje intensywna regeneracja w wyniku stężonego preparatu z gliceryną i owsem wzbogaconym o alantoinę oraz reguluje złuszczanie się naskórka. Ja stosowałam krem 2-3 razy w tygodniu na łokciach i widzę lekką różnicę, są ekstra w dotyku ;) Natomiast gdy zastosowałam go na piętach bardzo było widoczne złuszczenie się naskórka.
Moja ocena kremu naprawczego z serii Avena to 4,5 gwiazdek na 5.

4,5/5



Kremy są dostępne w drogeriach Hebe, Jaśmin, Wispol, Triomen, Kosmyk, oraz Drogerie Polskie i w drogerii online vica.pl.  Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, napiszcie w komentarzu  co sądzicie  o hiszpańskich kremach.
Do usłyszenia :)

Moje social media:
facebook: https://www.facebook.com/toskaonline/
@: toska.online@gmail.com

(Hasztagi)
#hebe #drogeriehebe #institutoepsanolpl #institutoespañol #urea #avena #krem #kremdorąk  #kremdociała #suchaskóra #pielęgnacja #nawilżenie #hiszpania #uroda #regeneracja 
#regeneracjaskóry #skóra #zdrowaskora #skorasucha #kosmetyki #kosmetykidociała #bodycream #bodycare #recenzjakosmetyczna #testowanie #recenzjakosmetyków #dlaniej #trendy 

Toska Online :*

Komentarze

  1. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach.Z pewnością sięgnę po pierwszy z nich, gdyż wydaje się idealny dla mnie.

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również Ci się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne produkty, myślę, że zdecyduje się na osobiste testy! Warto odpowiednio zadbać o skórę! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty wyglądają świetnie, nie słyszałam o tej firmie ale wygląda bardzo obiecująco :) Uwielbiam kremy do rąk!

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że nie jest tłusty bo to bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalnie nie kojarzę tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kremy to podstawa :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. I've never heard of urea before. Glad you like it.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)