Wiosna 2019-dekoracje + diy

Cześć, z tej strony Toska i Witam na moim blogu!
Jak się czujecie? Pisaliście w tym tygodniu egzaminy, a może piszecie od poniedziałku?
W każdym bądź razie trzymam kciuki za wszystkich, którzy napisali egzaminy bądź będą pisać by zdobyli zadowalające ich wyniki :)
Dzisiaj jak już zauważyliście po tytule pokażę Wam 5 sposobów jak udekorować swój pokój na wiosnę! Zanim jednak przejdę dalej chciałabym Wam podziękować za dobrą  reakcję pod poprzednim postem, za każdy komentarz i za każde udostępnienie posta ;)
Czytając wasze komentarze i wyniki z ankiety, którą przeprowadziłam na moich mediach. Zauważyłam, że wiele z Was było lub jest nadal hejtowanych.....
Pamiętajmy by być dla siebie wzajemnie dobrym i jeśli nie mamy nic dobrego do powiedzenia to lepiej nic nie mówić ;)



1 Obraz





Do wykonania będziecie potrzebowali: płótna, farb, pędzli, ołówka oraz markera.


Krok 1: Na płótnie lekko szkicujemy trójkąty.
Krok 2: Trójkąty malujemy na wybrane kolory.
Krok 3: Czekamy aż wyschną i piszemy markerem wybrany napis w moim przypadku Hello Spring (Witaj Wiosno) i gotowe!







2 Doniczka




Potrzebne materiały: doniczka, pędzelek,klej i brokat

Krok 1: Dokładnie oczyszczamy doniczkę.
Krok 2 : Spód doniczki za pomocą pędzelka smarujemy dokładnie  klejem,a następnie posypujemy brokatem.

3 Girlanda

Każdy z nas ma zdjęcia, które wiążą ze sobą niezapomniane wspomnienia. Co powiecie na girlandę?
Jakoś iż jest wiosna postanowiłam do mojej girlandy dodać kilka zdjęć kwiatów, które zrobiłam oraz obrazek ukazujący napis wielkanoc.
Do zrobienia takiej girlandy będziecie potrzebować: sznurka, wywołanych lub wydrukowanych zdjęć i spinaczy dekoracyjnych.




Krok 1: Sznurek montujemy w wybranym miejscu.
Krok 2: Na sznurku wieszamy zdjęcia za pomocą spinaczy i gotowe. Możemy cieszyć się piękną girlandą.





4 Pionowy obraz na trzy ramki
Siedząc przy toaletce i spoglądając na pustą ścianę obok stwierdziłam, że muszę powiesić tam jakieś zdjęcia lub obraz. Ale wpadłam na pomysł by zrobić obraz na trzy ramki na zdjęcia!

Potrzebne materiały: wywołane zdjęcia, antyrama i plastry montażowe

Ps: Ja postawiłam na plastry montażowe by nie zniszczyć ściany wbijając w nią gwoździe ;) Oczywiście antyramę możecie zastąpić zwykłą ramką na zdjęcia.

Mój wzór, który możecie pobrać:






Krok 1: Do antyram wkładamy wydrukowane zdjęcia .
Krok 2:Na tył ramki przyklejamy plastry montażowe według instrukcji. 
Krok 3: Antyramę dociskamy do ściany i zrobione ;)






5 Literka w kwiaty
Potrzebne materiały: sztuczne kwiaty oraz literka wycięta ze styropianu. 





Jak widzicie moja literka nie jest idealna ale to nie szkodzi, ponieważ i tak wbijemy w nią kwiaty.
Krok 1: Wycinamy literkę ze styropianu. ( Ja wyciełam A, ponieważ jest to pierwsza litera mojego imienia)
Krok 2: Wbijamy lub przyklejamy kwiaty do literki i już!

Ps: U  mnie kwiaty z tyłu miały taki ogonek ale i tak przykleiłam klejem bo odpadały ;)



 *6 Ołówki
*( BONUS)
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam mieć w swoim piórniku kolorowe przybory. Dlatego postanowiłam, że  muszę Wam pokazać ten diy na ołówki oklejone kolorowymi tasiemkami.

Potrzebne materiały: ołówki i tasiemki w kolorowe wzory.

Jedyne co trzeba zrobić to przykleić taśmę do ołówków i mamy zrobionę piękne ołówki :)




Co sądzicie o dzisiejszych projektach? Podobają Wam się? Koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu :)  Jeśli spodobał Ci się dzisiejszy post i chcesz być na bieżąco z nowymi postami nie zapomnij zaobserwować mojego bloga!

Moje social media
facebook: https://www.facebook.com/toskaonline/
@: toska.online@gmail.com

Toska Online :*

Komentarze

  1. Pieknie wszystko wyszło, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/13/2019

    super❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo kreatywną osobą💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspirujesz! <3
    Wiosna to przepiękna pora roku, warto wprowadzić choć troszkę akcentów z nią związanych do domu!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pomysł z literkami jest super :)


    buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na ozdobienie doniczki :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne pomysły :D Ja niedługo wykonam ten z powieszonymi zdjęciami ;D
    Fajny masz ten blog, obserwuję :D
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci przypadły do gustu:) Dziękuję to mnie bardzo ale to bardzo motywuje do działania 😊❤

      Usuń
  8. Przepiękne DIY :) Wszystko mi się mega podoba :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiej kreatywności!
    Coś wspaniałego, buziaki :*
    PS. zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku, pomysły mega kreatywne!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie twoje pomysły bardzo mi się podobają. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing DIY project. I love your welcome spring painting. Great DIY with the pencils too.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne inspiracje 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudnie wyszło, uwielbiam takie rzeczy :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten obraz jest cudny :) Fajne połączenie kolorów. W ogóle super pomysły, są bardzo kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the 3 vertical frames. Really cute idea!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne dekoracje! Ja niestety choć bym chciała nie potrafię robić takich rzeczy :D

    Pozdrawiam cieplutko, będę zaglądać – obserwuję ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz uwierzyć w siebie i być dobrej myśli, a napewno się uda! 😊😊❤

      Usuń
  18. Ten pomysł z doniczką chętnie podpatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you and hugs for you too;) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta literka w kwiatkach fajny pomysł i ładny <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy4/25/2019

    zajebiste kocham twoje posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają 😊😊

      Usuń
  22. Doniczka jest świetna :) Bardzo mi się podoba!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka doniczka to fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta girlanda i literka w kwiaty są przeurocze ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne dekoracje, kreatywna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie artystyczne rzeczy! ;) muszę wyciągnąć z szafy moje farby ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne DIY i ciekawe pomysły :)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dekoracje w mieszkaniu to bardzo istotny element. Dzięki temu czujemy się w pomieszczeniach bardziej przytulnie i zrelaksowanie. Jednak takie dekoracje trzeba dobierać z głową. Zerknij na stronę https://dekoma.eu/pl/ - mam nadzieję, że uda Ci się wybrać coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. A mi się podobają zwykłe ramki na zdjęcia, które pięknie prezentują się w szczególności, jako dekoracja do drewnianych mebli w sypialni.
    https://www.seart.pl/meble/sypialnia.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Własnoręczne dekoracje to nie tylko ozdoby, to odzwierciedlenie duszy i kreatywności. Dajmy swojemu wnętrzu osobisty charakter!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)