Spędziłam tydzień z artystami Young Stars?-YSWC2019

Witajcie!
Jak samopoczucie? Jak Wam idzie w szkole lub jak Wam mijają ferie?
U mnie  1 tydzień ferii minął bardzo ale to bardzo szybko. W pierwszym tygodniu ferii byłam w Węgierskiej Górce na obozie Young Stars Winter Camp. Było bardzo fajnie i na pewno czas tam spędzony na długo zostanie mi w pamięci.     Na obozie pomimo spędzania czasu z idolami i artystami, wspólnych gier i zabaw,wycieczek, to poznałam niesamowite osoby i bardzo fajnie się bawiłam.

Czy warto jechać na campa? Jak to wszystko wygląda? Jak wygląda czas z artystami i atrakcje?
W dzisiejszym poście będę się starała odpowiedzieć Wam na te pytania ;)

Ps: Zabrania się kopiowania zdjęć i filmików bez wcześniejszej mojej zgody-Toska
Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone.





Plan zajęć na campie


Czas na campie jak widzicie na planie spędzaliśmy w różny sposób. Raz byliśmy na wycieczce w Żywcu, drugi raz na kręglach z artystami, wspólna zabawa podczas dyskoteki, oglądanie filmu, koncerty,youngstarsriada, young stars dance, odwiedziny artystów w naszych pokojach i wiele wiele więcej.
Ps: Dla każdego uczestnika  w pokojach były schowane  powitalne gifty.


Od dnia przyjazdu (sobota 09.02.2019) do poniedziałku spędzali z  nami czas Sylwia Lipka i Artur Sikorski. Chwilę spędzone z nimi były niezapomniane. Mogliśmy usłyszeć kilka piosenek z ich twórczości podczas koncertu, który był przepiękny♥ W sobotę odbył się  koncert, we wtorek wspólna dyskoteka, a w poniedziałek niestety ich żegnalismy....













W poniedziałek przyjechała do nas  Weronika Juszczak i Bartek Kaszuba. Wieczorem oglądaliśmy z resztą obozowiczów oraz z Weroniką, i Bartkiem  film pt ,,Kluseczka".
We wtorek przyjechała Dominika Sozańska i Olga Przybysz, wieczorem mogliśmy usłyszeć pięknie zaśpiewanych piosenek przez Olgę i Weronikę. Jedną z piosenek, które zaśpiewała Olga było ,,Pomimo"- Sylwii Przybysz, natomiast Weronika zaśpiewała hity z jej debiutanckiej płyty ,,Inna". 





                                     






To były ostatnie chwile z Wero, gdyż wyjechała w środę rano, a Olgą po południu. Wieczorem odbył się talent show i powiem Wam, że wszyscy byli naprawdę  utalentowani i każdy występ był cudowny. W czwartek odbył się koncert Dominiki i Bartka. Przepięknie zaśpiewali, łzy każdemu poleciały, gdyż był to ostatni koncert na Young Stars Winter Camp 2019. Kiedy Sylwia Lipka i Artur Sikorski wyjeżdżali włączyli piosenkę Sylwii pt ,,Kilka słów" i również po koncercie w czwartek została ona puszczona.











Ostatnia piosenka na Young Stars Winter Camp 2019

Jeśli dalej zastanawiacie się czy jechać na Young Stars Winter lub Summer Camp to tak!
Atmosfera na campie jest niesamowita, a czas tam spędzony na długo zostanie Wam miło w pamięci! Poznacie nowych znajomych, spędzicie czas z artystami i będziecie się bardzo fajnie bawić!


Ps: Jeśli będziecie rezerwować campa i okaże się, że będziecie na liście rezerwowej to nie traćcie wiary w siebie. Ja byłam na liście rezerwowej i tydzień później zwolniło się miejsce! Także wszystko jest możliwe!

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, jeśli macie kogoś kto jedzie na campa lub planuje jechać nie zapomnijcie podesłać mu link do posta ;)
By nie przegapić żadnego postu zapraszam do zaobserwowania mojego bloga :)

Moje social media
facebook: https://www.facebook.com/toskaonline/
@: toska.online@gmail.com


Toska Online :*

Komentarze

  1. This is so cool especially the singing performances.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/23/2019

    Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło i pożytecznie spędziłaś czas. Uważam, że takie campy, kolonie i inne wyjazdy integrują i uczą nas samodzielności. Poznajemy nowych ludzi, zawieramy nowe przyjaźnie co moje zawsze przydać się w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  4. To musiał być wspaniały tydzień.Chciałabym spędzić taki czas z własnymi idolami.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, kiedyś Ci się uda💪
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ja jakoś nigdy nie wybierałam się na tego typu obozy, jak już to tylko kolonie letnie. Być może trzeba to zmienić, ale chyba jestem już ciut za stara. Cieszę się, że miło spędziłaś czas.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również pozdrawiam 😊❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jestem pełna podziwu!
    Nie będę ukrywać, chciałabym uczestniczyć w takim wydarzeniu i to jeszcze przez tydzień, coś cudownego :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam ♡
      Z przyjemnością odwiedzę twój blog :)

      Usuń
  8. Taka inicjatywa brzmi na prawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie spędziłaś czas <3

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)