Jesień♥ToskaPhotos #2-wrzesień&październik

Witajcie w kolejnym poście!
Wrzesień i październik minął bardzo ale to bardzo szybko....postanowiłam zrobić kolejny post z moimi zdjęciami :) Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia jakie zrobiłam we wrześniu i w październiku. Zdjęcia są bez filtrów i  dla zaciekawionych tak jak z posta ze zdjęć z hiszpanii, wykonane aparatem Canon EOS 1300D .

Zanim  oglądniesz zdjęcia!
Zabrania się kopiowania zdjęć bez wcześniejszej mojej zgody-Toska
Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone.




Wrzesień

















(Nieudała się sesje z liśćmi 😂)


Październik















Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje zdjęcia :) 
Zostawiam Wam link do posta ze  zdjęciami z Hiszpanii: 
Jeśli spodobał Wam się dzisiejszy post i chcecie być na bieżąco z nowymi postami nie zapomnijcie zaobserwować mojego bloga ♥

Moje social media
facebook: https://www.facebook.com/toskaonline/
@: toska.online@gmail.com


Toska Online  :*

Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia, utrzymane w takim jesiennym, ciepłym klimacie. Twój piesek jest przesłodki !
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, jesień jest naprawdę jedną z najbardziej kolorowych pór roku. Ujęcia wyszły świetnie, uwielbiam takie klimaty :)

    Obserwuje :*
    Pozdrawiam!
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :) moge trzecie zdj na tapete ? :D
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11/08/2018

    Świetnie wykonane zdjęcia! Bardzo mi się spodobały ^^
    Słodki psiak ;) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia <3
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! Takie bez filtrów są najlepsze :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się :) Dziękuję ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże cudowne jesienne zdjecia. I prześliczna biała kulka! Słodziak ja też mam Maltańczyki :3
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice photos
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zdjęcia makro. Bardzo w moim stylu!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że zdjęcia się podobają😊

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza te jesienne kolory!
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)