Wywróciłam się?!-Wywrotki Rzeszów!

Cześć wszystkim!

Jak się dziś czujecie? Ja znakomicie ♥
Ostatnio byłam na wrotkarni w Rzeszowie i powiem Wam,że było megaaaa!
Jeśli chcecie zacząć  jazdę na wrotkach lub rolkach bądź wypróbować nowe triki ze znajomymi to jest to miejsce  dla Was.
Zapraszam do przeczytania :)



Cennik I Niezbędne Informację





    (Ps: Zdjecia ze strony na fecebook`u wrotkarni: https://www.facebook.com/wywrotkirzeszow/ )


Moje Zdjęcia I Filmiki:














Miejsce ma super wystrój, charakterystyczne obrazki oraz fotele.
Bardzo spodobały mi się światła ,które były na trasie wrotkarni. 
 Oczywiście w wrotkarni macie szafki w ,których możecie zostawić swoje rzeczy :) Ja byłam w wrotkarni we wtorek i mogłam jeździć na swoich rolkach ♥ Natomiast moja koleżanka jeździła na wrotkach, próbowałyśmy nowe triki i powiem Wam ,że nawet nam wychodziły.

(Mam nadzieję,że wyszedł mi gif  😂)

Gdy zamieniłyśmy się na chwilę sprzętem było inaczej. Nie powiem ,że nie lecz ja jeżdżąc na rolkach od dziecka, gdy spróbowałam ustać na wrotkach był to problem hahaha. Zrobiłyśmy dwa kółka na wymienionym  sprzęcie i miałyśmy dość zamiany😂😂
Ogólnie bardzo fajnie się bawiłam ale dodałabym do wrotkarni jakieś mini górki itp
Na pewno jeszcze w tym miesiącu odwiedzę to miejsce :)

Jak Wam się podobał post? Odwiedzicie kiedyś wrotkarnie Wywrotki w Rzeszowie lub w innym mieście? Nie zapomnijcie  napisać o tym w komentarzu i udostępnić post przyjacielowi ,z którym byście się wybrali :)


Moje social media
facebook: https://www.facebook.com/toskaonline/
@: toska.online@gmail.com

Toska Online  :*

Komentarze

  1. Super post 💕.Kiedyś się może wybiorę ale nie umiem jeździć na wrotkach więc nw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wrotkarni też możesz się nauczyć :) Dasz radę :)

      Usuń
  2. Świetne miejsce! Sama bardzo chętnie bym się wybrała :D

    http://andzelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce! :) chętnie bym się tam wybrała tylko że... nie potrafię jeździć na wrotkach ^^ mam rolki i regularnie na nich jeżdżę ale z doświadczenia wiem że to nie to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili ❤
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Bardzo trudno jest się przyzwyczaić z rolek na wrotki i na odwrót ;)

      Usuń
  4. Miejsce genialne dla osób które umieją jeździć na wrotkach, rolkach. Ja niestety nie umiem, ale na naukę nigdy nie jest za późno ! ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżdżę na rolkach, ale zawsze chciałam spróbować wrotek!
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kiedyś się udać na wrotkarnie i spróbować:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Wow! Ostatni raz miałam wrotki na nogach jako 5-6 latka i chyba bałabym się założyć je ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy ni jest za późno! Trzymam kciuki! :)

      Usuń
  7. Świetne są takie miejsca! Jeździłam kiedyś na wrotkach ale tylko po ulicach (bocznych). Chętnie kiedyś się wybiorę do takiej wrotkarni :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, muszę kiedyś spróbować pojeździć na wrotkach :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne miejsce na wrotkach nie umiem jeździć, ale poszłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie jeździłam na wrotkach, na rolkach też nie wywijam, więc mógłby być tam ze mną problem, ale chętnie bym spróbowała :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)