Postaw na regenerację!

Cześć!
Jak Wam minął pierwszy miesiąc szkoły? Macie dużo nauki? Powiem Wam ,że ja mam bardzo dużo....
W dzisiejszym poście postanowiłam pokazać Wam kosmetyki, które bardzo ale to bardzo odżywiły i wzmocniły moje włosy.

      Po wakacjach miałam bardzo zniszczone końcówki, pod koniec sierpnia postanowiłam ściąć 12 cm. Jednakże często chodziłam na basen, trochę zaniedbywałam pielęgnacje i przez to włosy też nie były w najlepszym stanie. Spróbowałam maski do włosów Gliss Kur od Schwarzkopf i efekty były widoczne już po pierwszym zastosowaniu. Włosy były lśniące i super się rozczesywały.






Z tyłu opakowania znajdziemy informacje o zastosowaniu. Maskę należy nanieść na mokre włosy( ja nie nakładam na  czubek głowy tylko od połowy długości włosów) pozostawić na 2-3 minuty i spłukać!
Po spłukaniu maski ja myje włosy jeszcze raz 😉 Pojemność to 300ml  i powiem Wam ,że mam ją już prawie dwa miesiące ( często nakładałam w sierpniu) i jeszcze  jest pół opakowania.

                                                                                              Cena w Rossmanie: 17,99 za 300ml


Trzy tygodnie temu, mama kupiła mi szampon i odżywkę  w sprayu z tej samej marki i edycji. Powiem Wam ,że SUPER, moje włosy miały tendencję  do szybkiego  przetłuszczania się na czubku głowy. Dzięki  szamponowi  i odżywce w sprayu włosy nie przetłuszczają się szybko,pięknie pachną ,są super w dotyku i nie mam problemów z rozczesywaniem.😊♥ Ps: Odżywkę w spray'u można rozprowadzić na mokre lub suche włosy.








                               Cena w Biedronce za dwupak: 14,99zł (250ml szaponu,200ml odżywki w spray'u)


Skusicie się przetestować jakiś produkt Gliss Kur od Schwarzkopf?

Moje social Media:
facebook: https://www.facebook.com/toskaonline/
@: toska.online@gmail.com

Toska Online  :*



Komentarze

  1. Tez mam dużo nauki:// chyba skorzystam z tego produktu bo przez częste używanie prostownicy moje włsoy się zepsuły i może to pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh nice post. This was a nice read :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)

    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tych produktów, ale ogólnie lubię tą firmę :)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I just recently bought the same products! And I really like them!

    My blog is "Demilla". Welcome!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety też mam sporo nauki.. Nie testowałam tej serii ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful set! Love that pretty packaging!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam masek do włosów i jakoś nie mogę się do nich przekonać ^^

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą samą maskę, ale czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Detailed Blog

    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super article. I follow you. Follow me back?
    I'm sorry, somehow the internet is not working and I'm spoiling comments.

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam tego kosmetyku, ale słysząłam o nim.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używam Gliss Kura, wolę bardziej naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)