Moje kartki okolicznościowe♥

Cześć,co tam u Was?
Jak Wam mija sierpień? Bardzo lubię robić kartki okolicznościowe,czy to na urodziny kogoś z  rodziny, koleżanek czy różnego rodzaju kartki świąteczne. Zrobiłam na wakacjach kilka kartek na zapas. Niżej macie zdjęcia moich kartek, mam nadzieję ,że się Wam spodobają :) Jeśli mielibyście ochotę przeczytać post jak zrobić takie kartki napiszcie mi o tym w komentarzu ♥


















 

     Kartki urodzinowe dla fanów ,,Krainy Lodu" i ,,Batmana" oraz Spidermana" :)











      W niedziele ma chrzciny moja kuzynka, dlatego zrobiłam kartki na chrzciny ♥




Postanowiłam dodać małe cyrkonie :)







Która kartka Wam się spodobała?
 Do kolejnego posta!


Moje social media:
@ toska.online@gmail.com

Toska Online  :*

Komentarze

  1. Woow, takie proste a dają tyle radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sa widać, ze jest talent :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne te kartki! Najbardziej spodobała mi się różowa kartka na chrzciny :)
    Obserwuje i zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetne te kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, ta z aparatem najbardziej mi się podoba :)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję🙂 Z miłą chęcią zajrzę na twój blog.

      Usuń
  7. Kartka z aparatem- mistrzostwo! :) Wszystkie są piękne :) Te zrobione samodzielnie mają większą wartość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje kartki są mega! Podziwiam, ja bym nie miała cierpliwości ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://my-lovely-pink-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. The last one with the teddy bears is really cute!
    So many wonderful cards!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kartki są takie urocze! <3
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się to prezentuje :) ciekawy pomysł ^^

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się sprawdzą na pewno na przeróżne okazje. Ciekawy dodatek do prezentu

    OdpowiedzUsuń
  13. Anitka9/10/2019

    Bardzo ładne propozycje, widać że masz talent do tego. Ja teraz też czegoś szukam, ale to już do swojej firmy i to kartek świątecznych w większych ilościach. Warto już o tym w sumie pomyśleć:) Takie firmy jak https://zaproszenia-przemysl.pl/211-kartki-swiateczne mają spory wybór na tego typu produkty

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wyborem prezentów dla dzieci może być problem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)