10 Filmów,które warto obejrzeć!

Cześć!
Jak Wam mijają wakacje? Mi bardzo szybko i przyjemnie :) Kiedy mam wolny czas bardzo lubię oglądać filmy bądź czytać książki,w wakacje mamy bardzo dużo tego czasu,więc przygotowałam listę 10 filmów ,które warto obejrzeć w wakacjei nie tylko  :) Zapraszam♥


1 Listy do Julii



                                           

Reżyseria: Gary Winick  Scenariusz:  José Rivera, Tim Sullivan  Premiera: 14 maja 2010 (Kanada)

,,Listy do Julii" to romantyczna opowieść osadzona w mieście Romea i Julii, opowiadająca o poszukiwaniu starej miłości, a zarazem o znalezieniu nowej. Film jest odpowiedzią na nurtujace nas często pytanie, czy prawdziwa miłość nigdy nie przemija i nie ma ona daty ważności, a przede wszystkim - czy nigdy nie jest na nią za późno.-www.obliczakultury.pl


2 Za Niebieskimi Drzwiami




                 

Reżyseria: Mariusz Palej  Scenariusz: Magdalena NiećAdam WojtyszkoKarol Stachowicz                                                                Premiera: 4 listopada 2016 (Polska)

Niesamowita przygoda głównego bohatera Łukasza rozpoczyna się ,gdy po  wypadku samochodowym trafia do siostry swojej mamy. Zamieszkuje ogromny dom, w którym odkrywa niebieskie drzwi,które kryją w sobie sekret.

Fundacja Ewy Błaszczyk: http://akogo.pl/

 3 Fantastyczne Zwierzęta 
                I Jak Je Znaleźć






                                            

Reżyseria: David Yates   Scenariusz: J.K.Rowling Premiera : 18 listopada 2016 (Polska)

Akcja toczy się w roku 1926 sprzed  czasów Harrego Pottera. Do Nowego Jorku przybywa Newt Scamander z walizką pełną fantastycznych zwierząt. Przez przypadek Scamander zamienia się walizką z "mugolem" Jacobem Kowalskim przez co  z walizki uciekło kilka zwierząt. W krótce wyruszają odnaleść zwierzęta,ku odnalezieniu  czeka ich kilka niespodzianek.


Ps: Zwiastun drugiej części ,które niebawem będzie w kinach :) 

                                                


4 Coco




                                             

Reżyseria:  Lee Unkrich Scenariusz: Adrian Molina, Matthew Aldrich  Premiera: 27 października 2017 (Meksyk) 24 listopada 2017 (Polska). 

Dwunastoletni chłopiec Miguel uwielbia grać na gitarze,niestety jego rodzina mu zabrania. Podczas  dnia dia de los muertos,czyli dnia wszystkich świętych chłopiec zakrada się do kaplicy Ernesta de la cruz'a i zaczyna grąc na jego gitarze. Wkrótce chłopiec przenosi się świata zmarłych i poznaje swoich przodków.

Ps: Uwielbiam ten film! Z pewnością ,,Coco" przypadnie do gustu całej waszej rodzinie!♥
  

5 Vaiana



Reżyseria: Ron ClementsJohn Musker Scenariusz: Jared Bush  Premiera:25 listopada 2016  

Pewnego dnia półbóg o imieniu Maui postanowił ukraść serce matce naturze te Fitii,kilka lat później wyspy umierają,lecz nastoletnia Vaiana udaje się w podróż po oceanie by znaleźć Maui,oddać serce te Fitti  i ocalić swój dom. ♥ 


      6 Sherlock I Upiorna Panna Młoda




                                             

Reżyseria: Douglas Mackinnon Scenariusz:Toby Haynes, Euros Lyn, Paul McGuigan Premiera:8 stycznia 2016 (Polska)

W pełnometrażowym odcinku specjlnym ,,Sherlock i upiorna panna młoda" twórcy bawią się konwencją jak jeszcze nigdy wcześniej,dodając do tej piekielnie inteligentnej i zabawnej mieszanki elementy gotyckiego horroru!-BBC


7 Mamma Mia!


                                  

Reżyseria: Phyllida Lloyd Scenariusz: Catherine Johnson  Premiera: 29 sierpnia 2008 (Polska)

Film opowiada historię młodej i ślicznej Sophie (Amanda Seyfried), która niebawem ma wyjść za mąż. Dziewczyna chciałaby, aby do ślubnego kobierca zaprowadził ją jej ojciec. Problem w tym, że nigdy go nie poznała. Jej matka, Donna (Meryl Streep), zdradza tożsamość trzech mężczyzn, z którymi przed laty coś ją łączyło. Cała trójka zostaje zaproszona na ślub.-Filmweb


Ps: Zwiastun do drugiej części,która będzie w kinach od 27 lipca.

                                     





8 Paddington2





Reżyseria: Paul King Scenariusz: Paul KingSimon Farnaby Premiera: 5 listopada 2017 (Londyn)  
29 grudnia 2017 (Polska)

Jest to kolejna część przygód misia Paddingtona. Niestety znalazł się w pewnym miejscu w nieodpowiednim czasie i staje przed sądem. Wkrótce całe życie misia obróci się do góry nogami. Ku jego boku będzie kochająca go rodzina.

,,Najlepszy Familijny Film Roku"-Daily Mirror (2017) 


9 Mumia








Reżyseria: Alex Kurtzman  Scenariusz: Jon SpaihtsChristopher McQuarrieDavid KoeppDylan Kussman  Premiera:  9 czerwca 2017 (Polska)

Przez wieki spoczywająca w grobowcu ukrytym w piaskach pustyni starożytna księżniczka (znana ze „Star Trek: W nieznane” Sofia Boutella), której przeznaczenie nie zdążyło się wypełnić, budzi się w dzisiejszych czasach. Jej złość na niesprawiedliwość, która ją spotkała, rosła przez tysiące lat, przybierając rozmiary wymykające się ludzkiej wyobraźni. Od gorących piachów pustyni, przez tajemnicze labirynty ukryte pod dzisiejszym Londynem Mumia budzi nowy wszechświat bogów i potworów. -Filmweb

10 BFG-Bardzo Fajny Gigant





Reżyseria: Steven Spielberg Scenariusz: Melissa Mathison  Premiera: 1 lipca 2016 (Polska)

Przygoda dziewczynki Sophie zaczyna się,gdy w nocy zauważa w mieście olbrzyma.Wkrótce olbrzym ją porywa i zabiera ziewczynkę do swojej krainy,jak się później okazuję są jeszcze większe istoty. Sophie zaprzyjaźnia się z olbrzymem i oboje pokonują zło.
Ps: Film zdobył 3 Oskary 😲💚


Oglądaliście,któryś z filmów powyżej? Które koniecznie chcecie obejrzeć? 
Do usłyszenia!

Moje social media:
@ toska.online@gmail.com

Toska Online :*

Komentarze

  1. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - oglądałam i bardzo mi się podobał ten film:) Z chęcią też przeczytałabym książkę!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak książka z opisem zwierząt jest super polecam!

      Usuń
  2. Z całej tej listy widziałam tylko Listy do Julii. I bardzo się mi podobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie 3 filmy z twojej listy ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko 2 filmy z tej listy ale były świetne więc reszta też zapewne musi być mega :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamma Mia is so great. I recently saw the second one and it was even better. So fun!
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham filmy, naprawdę jestem od nich uzależniona akurat nie widziałam żadnego tytułu ale to się świetnie składa, bo będę miała co oglądać :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam Coco i Vaiana na lekcji i bardzo mi się spodobały, mimo, że filmy animowane najczęściej mnie nudzą.
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mam dużo do nadrobienia, bo nie widziałam żadnego jedynie słyszałam kilka tytułów :P

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszej kolejności obejrzę fantastyczne zwierzęta już dawno planowałam obejrzeć ten film jednak cały czas brakuje mi czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję,że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe :D
    Dawno coś oglądałam :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Letter to Juliet is a really cute film!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam "Mamma mia", "Listy do Julii" i "Mumia". Reszty nie miałam jeszcze okazji ale kto wie... :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy7/28/2018

    Znam pare z nich i sa super!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka pozycji jest mi dobrze znanych! Fantastyczne zwierzęta to jeden z ulubieńców, już nie mogę się doczekać drugiej części.

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com
    Buziaki Kanasia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi there my dear,
    these films are all so beautiful . I love all pictures so much ;)
    Hugs to you from Germany
    Isa
    https://label-love.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, wakacje są idealnym czasem na czytanie książek, oglądanie filmów czy seriali. Z wymienionych przez ciebie oglądałam "Listy do Julii", "Mamma Mię" (na drugą część na pewno się wybieram) i ten film od J.K Rowling o magicznych zwierzętach. Vaiana wydaje się idealna na wakacje, więc może uda mi się ją w jakiś letni dzień obejrzeć. Pozostałe filmy to nie moja tematyka :)

    nicole's travel journal - moda, podróże, lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  18. Listy do Julii to rewelacyjny film :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy11/23/2019

    Bardzo ciekawe propozycje! Szukam właśnie serialu do oglądnięcia i znalazłem Dobre miejsce. Co o tym myślicie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)