👠Lookbook na wiosnę 2018!👗

Cześć!
Jak tam u was?U mnie bardzo dobrze szczególnie się cieszę,że jest kwiecień!Bardzo dużo rzeczy zaplanowałam na ten miesiąc. Jedną z nich jest nowy styl i grafiki bloga! Jak Wam już pisałam w ostatnim poście,wracam do ,,formy" haha. Będę się starać dodawać posty częściej i systematycznie.
 Bardzo się starałam by nowa zmiana była ogniem 🔥 także mam nadzieje,że jest git.
Kolejną rzeczą jest to,że do sklepu Toska Online dodałam nowe produkty💗,  są to moje własne projekty,dlatego mam nadzieje ,że się Wam spodobają 💕
Natomiast dzisiejszy post to lookbook na wiosnę. Inspirujący trendami i kolorami roku,utworzyłam stylizacje ,które napewno zwrócą uwagę innych i będą was wyróżniać😁👋🏻

Wyżej zrobiłam kolaż zdjęć których stylizacje będą hitem wiosną🌷🌻💐









Z mediów modowych dowiedziała,
się,że kolorem roku 2018 jest  ultra fiolet!













1 Stylizacja

Jest to stylizacja elegancka,która bardzo dobrze sprawdzi się na wyjścia bądź uroczystości. Połączenie koronki w kolorze ultra fiolet, żółtych butów oraz torebki z motywem bardzo mi się spodobało♥


2 Stylizacja
Białej sukience w czarne kwiaty, weselszego dopełnienia dodał zielony żakiet.


3 Stylizacja



4 Stylizacja

Ta stylizacja będzie perfekcyjna do szkoły!


5 Stylizacja








Bardzo podoba mi się połączenie błękitnego i żółtego ♥ Dodaje to również słonecznego blasku!















6 Stylizacja



Wow! Czy tylko ja bym chciała taki plecak? Jest  przecudny!😲💗



7 Stylizacja


*Czy wiedzieliście,że gwiazdy bardzo lubią nosić żakiet i kapelusz?
-Jedną z nich jest Maja Sablewska



8 Stylizacja

9 Stylizacja





Różowy sweter i dżinsowa sukienka jest nudna ale te kolorowe buty i plecak dodają ,,życia" stylizacji 💕















10 Stylizacja

Kolor ultra fiolet bardzo mi się podoba w połączeniu z białym!



11 Stylizacja
Lubicie połączenie swetra ze spódnicą? Ja dawniej nie bardzo, a teraz zależy od swetra i spódnicy oraz czy efekt końcowy nie będzie jak ,,choinka".

12 Stylizacja





Nie wiem jak Wy,ale ja takiej bomberki nigdzie jeszcze nie widziałam. Jest ona inna ma w sobie to coś co dodaje tej stylizacji niepowtarzalności...i jeszcze ta torebka♥
13 Stylizacja


Ta stylizacja nie ma wiosennych kolorów,lecz ma kratę! Kratka,paski itp mają być modne na lato!


 

14 Stylizacja



15 Stylizacja


16 Stylizacja



17 Stylizacja



18 Stylizacja

Ta stylizacja jest sportowa i ona przypomina moje ulubione zestawienie ubrań do szkoły i nie tylko. Troszeczkę różnią się buty i plecak,ale podobieństwo jest w 90% 😊💖

Która stylizacja podobała Wam się najbardziej? Koniecznie napiszcie o tym w komentarzu!
Do kolejnego posta!
Moje social media:
@ toska.online@gmail.com

Toska Online  :*


Komentarze

  1. fiolet to totalny hit! <3

    obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się 6 stylizacja, jest super!
    Pozdrawiam,
    Macartigiclarity

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nr 3 - ogień. Mega mi się podoba i idealnie trafia w mój gust:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 i 8 to totalnie moje klimaty! :)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4/13/2018

    Ciekawe zestawy :) Ten z fioletem jest genialny. Fiolet i biel swietnie sie komponują

    OdpowiedzUsuń
  6. AMAZING POST! I really like your blog, you put a lot of effort into it 🙂 I wish you a great day!

    Also, I really want us be a great blogger friends, if you want to visit:
    Blog: Happy But Mess
    Instagram: @renatasagolj

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestawy! :) 3,4 i 5 najbardziej mi się podobają!

    zarumienionaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te stylizacje :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post 💛 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z przyjemnością przeczytam.

      Usuń
  9. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z przyjemnością odwiedzę twój blog 🙂

      Usuń
  10. Fajnie, że wprowadzasz zmiany w designu bloga. Bardzo ładne stylizacje.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fioletowy look zawsze będzie w moim sercu <3 Szczególnie fioletowe spódnice https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice lub bluzki ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)