Fit przekąski i napoje w sam raz na lato :)

Hejka :)
Dzisiaj pokaże wam 6 pysznych,zdrowych  i fit przekąsek oraz napojów.
W ankiecie ,która pojawiła się na moim blogu zagłosowaliście ,że kolejny post jaki chcecie to Fit przekąski i napoje.
Większość z nich sama wymyśliłam dlatego mam nadzieje,że przypadną wam do gustu.

1 Owocowy Shake
Składniki:
-mrożone owoce (według uznania)
-mleko
-ksylitol(cukier brzozowy zdrowszy od zwykłego)

Przygotowanie:
W blenderze lub w termomixie zmiksować owoce dodając ok1 szkl  mleka . (ilość owoców i mleka zależy od tego ile porcji chcecie przygotować ;) )
Napój wlać do szklanki lub plastikowego pojemnika na picie i Gotowe!
Macie pysznego,zdrowego i orzeźwiającego  shake domowej roboty.


2 Niespodzianka Fety!
Tą przekąskę nazwałam ,,Niespodzianka Fety",ponieważ jest to bakietka która ma w środku ser feta .

Składniki:
-ser feta
-tuńczyk
-pół bagietka/bagietka

Przygotowanie:
Odcinamy mały kawałek bagietki ,wyciągamy ze środka trochę ciasta.
Kostkę feta kroimy na pół ,połówkę sera przekładamy do miski i dodajemy odrobinę pieprzu oraz papryczki chili, tuńczyka  i dobrze mieszamy.
Do środka bagietki dodajemy wymieszany ser feta  . Odcięty kawałek wystarczy posmarować serem i złączyć z bagietką . Kiedy będziecie gotowi podać przekąskę ,utnijcie bagietkę na mały plastry . Wystarczy cieszyć się niesamowitym smakiem.


3. Domowa ICE TEA
Składniki:
-zaparzona herbata
-cytrusy
-kostki lodu

Przygotowanie:
Do kubka wlewamy zaparzaną herbatę i kostki lodu.
Kroimy cytrusy ja wybrałam pomarańczę i cytrynę,po czym dodajemy do herbaty i gotowe!




4.Kolorowe Pancakes.
Składniki na pancakes:
1 szklanka mąki pszennej
1 łyżka ksylitolu
2 jajka
szczypta soli himalajskiej lub zwykłej
1 szklanka mleka
1-2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżka roztopionego masła

Przygotowanie:
Do miski dodajemy mąkę,proszek do pieczenia i sól,mieszamy by wymieszać składniki.
Dodajemy mleko,ksylitol,jajka i roztopione masło.
Mieszamy dokładnie w mikserze lub trzepaczką,następnie odstaw  ciasto na 10-15min.
Rozgrzej patelnię,pędzelkiem sylikonowym posmaruj patelnie cieniutką warstwą masła.
Ciasto dzielimy do tylu misek ile chcemy kolorów po czym dodajemy naturalne barwniki spożywcze.
Wlewaj po porcji ciasta na patelnię i po pewnym czasie zmieniamy stronę smażenia.
I pyszne kolorowe pancakes gotowe. :D


 
5. Suchary i Camembert.
Jedyne co jest potrzebne to camembert i suchary.

Na talerz wykładamy suchary.
Kroimy camembert na małe trójkąty i układamy obok sucharów,możecie dodać bazylię na dekorację i gotowe.


6. Zimne winogrona.
Składnik to winogrono .

Winogrono dajemy do zamrażarki i czekamy kilka godzin aż się zamrożą.
Po upływie kilku godzin , wyjmujemy winogrono i jedząc cieszymy się niesamowitym orzeźwieniem.

W dzisiejszym poście to by było na tyle.
Dzisiaj założyłam stronę na facebooku , na której będą informację kiedy pojawi się nowy post na blogu itp Zapraszam was na niego bo  jestem tam bardziej aktywna.
 Gdzie mnie znajdziecie:
@: toska.online@gmail.com  Cupsell: http://toskaonline.cupsell.pl/  Facebook: Toska Online

Toska Online  :*





Komentarze

  1. Bardzo ciekawa propozycja, ja jako swój fit napój popijam yerba mate. Właściwości, które posiada, czyli pobudzanie, pomoc w odchudzaniu no i wyjątkowy smak są po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz na lato jak znalazł orzeźwiające napoje. Tak w ogóle to tu https://magazynspozywczy.com.pl/ też można sobie poczytać ciekawostki odnośnie żywności, dań itd. Zerknijcie sobie bo może czegoś nowego się dowiecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupuję herbaty przez internet. Ostatnio tylko na stronie big-active.pl zajrzyjcie bo mają ogromny wybór. Większy niż w stacjonarnym sklepie. Ja często piję zieloną herbatę. To jest moja ulubiona. Wy jakie lubicie najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za super przepisy,koniecznie muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)