Spartan Race Poland


Cześć i Czołem,  zapraszam do przeczytania kolejnego posta.
Chciałabym Was zachęcić do wzięcia udziału w Spartan Race Kids .

Czym jest Spartan Race?
Spartan Race to biegi z przeszkodami dla dzieci i dorosłych znane na całym świecie.
W Spartan Race można wystartować od 4 roku życia .
8 kwietnia 2017  odbył się bieg z przeszkodami  w Krakowie .
Pierwsza fala wiekowa 11- 14lat w której startowałam, biegła o 13:45 natomiast druga fala  wystartowała o 14:00.
Moja grupa wiekowa biegła 2km 900m z 17 przeszkodami.
Atmosfera była bardzo fajna, mili wolontariusze, którzy stali przy przeszkodach, świetna muzyka i super Spartanie :) Gdy ukończyłam bieg przy mecie stały panie i panowie, którzy rozdawali koszulki i medale oraz wodę. Bardzo mi się podobał bieg z przeszkodami i nie mogę się doczekać kolejnych biegów.

Oto kilka zdjęć z przeszkód i biegu:













Jeśli chcecie być na  bieżąco z nowymi postami zapraszam do kliknięcia przycisku obserwuj.
Gdzie mnie znajdziecie:
@: toska.online@gmail.com     Cupsell:http://toskaonline.cupsell.pl/

Toska Online  :*




Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)