Pomysły na Stylizacje do szkoły

Cześć!
Oto pierwszy post w 2017 r.
Zaczął się sezon ferii zimowy, ja i inne osoby już skończyły ferie i wracają  do szkoły.
Mam dla was parę  propozycji na Stylizacje  do szkoły.
Mam nadzieję ,że wam się spodobają :*

1 Stylizacja będzie odrobinkę elegancka
- to spódnica  w kratkę,ciemna bluzka i długi sweter.


2 Stylizacja jest  również ze spódnicą :)
-biała spódnica,niebieska koszulka i czerwony sweter (kolory usa xd )


3 Stylizacja jest  kiedy nie chce nam się iść do szkoły i ubieramy się luźno
-tunika we wzorki i granatowe getry



4 Stylizacja jest na elegancko i sportowo.
-getry w stylu dżinsów,koszulka w paski  i różowy żakiet/marynarka

Bianka chciała wziąć udział w sesji
5 Stylizacja
-koszula w kratę,czarne dżinsy i białe futerko


6  Kolejna propozycja
-czerwona koszulka z długim rękawem,białym futerkiem i spodniami w kropki



Mam nadzieję ,że  spodobały Wam się moje stylizacje.
 Zaprasza do komentowania

cupsell: https://toskaonline.cupsell.pl/
Powodzenia w nowym semestrze .


Toska Online  :*


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)