♥Pierniczki na Święta♥

Witam wszystkich ponownie na moim blogu.
Jak co roku w pierwszą  niedziele adwentu pieczemy  z mamą pierniczki.
Dzisiaj podaje wam  przepis na te pyszne ciastka :)
Będziecie mogli również zobaczyć nasze dzieło .
Chciałabym Wam, również podziękować za miłe komentarze.
Link do postów świątecznych z zeszłych świąt
http://toskaonline.blogspot.com/2015_12_01_archive.html


Przepis:
-1 kg mąki
-20 dag miodu prawdziwego
-20 dag miodu sztucznego
-20 dag cukru pudru
-1 margaryna
-tłuszcz do formy
-2 jajka
-2 łyżeczki sody
-2 opakowania przyprawy do piernika :)

Przygotowanie
1.Mąkę przesiewamy z sodą formując górę.
We wgłebienie wlewamy rozpuszczony miód,dodajemy przyprawy,cukier puder,tłuszcz i jajko.
Zagniatamy i wyrabiamy, aż ciasto będzie lśniące.
2.Formujemy kulę.Odkrawamy z niej część i wałkujemy do grubości pół centymetra :)
3.Przy pomocy foremek wykrawamy pierniczki .
4.Wycięte wzory układamy na blaszce pokrytej papierem do pieczenia.
5. Pieczemy w nagrzanym piekarniku ok.10 min
6. Pierniczki są gotowe i można je zjeść.(Pierniczki są jeszcze pyszniejsze po 3-4 tyg)
7. Wystarczy tylko ozdobić według wyboru.



A oto mój kolaż ze zdjęciami, które robiłam podczas robienia pierniczków.
Jeśli je zrobicie koniecznie napiszcie mi jak Wam smakowały!

Toska Online :*

Komentarze

  1. Piszesz najlepszego bloga jakiego znam. Gratulacje👏👏
    PS: MAM NNADZIEJĘ ŻE MNIE JESZCZE PAMIĘTASZ
    BFF Nati

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)