Jesień+Dekoracje i przekąski!

Hejka kochani dawno nie było postów.
Już jest jesień,zaczął się październik i szkoła :)
W mojej miejscowości już są odznaki jesieni,cały czas pada deszcz i spadają liście z drzewa.
Nie mogę  się doczekać aż drzewa będą nabierać jeszcze więcej kolorów.
Macie e-dzienniki w szkołach?
W mojej szkole są i są bardzo fajny ♥
W dzisiejszym poście zobaczycie diy oraz fajne i pyszne przekąski .
Chciałabym wam też powiedzieć ,że we Wrześniu zostałam przewodniczącą szkoły podstawowej .
Bardzo się z tego powodu cieszę.......

To diy nazwałam
 Spadające Liście
-Potrzebne rzeczy:
-Sztuczne liście
-nożyczki
-taśma dwustronna
Krok 1:
Odetnij  liście  z gałązki.
Krok 2:
Wytnij kawałki taśmy dwustronnej i przyklej na liście.
Krok 3:
Przyklej liście gdzie chcesz np na ścianę,łóżko.

Porada: Jeśli liście wam spadają przyklejcie je na sznurek .





















Kolejne Diy to są paznokcie Halloweenowe.
Jak wiecie w innych krajach między innymi w Stanach Zjednoczonych obchodzi się Halloween.
Odbywa się 31 Października.
W Polsce nie obchodzimy tego święta .lecz wiele osób bawi się wtedy z przyjaciółmi.
Znalazłam na Pinterest pomysł na ozdobienie paznokci :)

Ghoulish Halloween Nails for Kids.:

Pajęczyna na patykach 
(Pinterest)
Potrzebne rzeczy :
- gorący klej
-patyki
-sznurek lub włóczka(dowolnego koloru)


Pigs in the blanckets (Świnki w pierzynkach)
Składniki:
-parówki(najlepiej z sokołowa)
-ciasto francuskie

Krok 1:
Ciasto francuskie kroimy na równe prostokąty.
Krok 2:
Parówki kroimy o 1 cm krótsze niż prostokąty ,
Krok 3:
Porówki kładziemy na prostokatach wyciętych z ciasta francuskiego,a następnie zawijamy je w cieście.
Krok 4:
Ustaw piekarnik na 200 stopni  i piecz  15min. Jeśli widzisz,że parówki nie są gotowe dodaj tyle czasu  by ciasto nabrało koloru.
Krok 5: Wyjmij parówki z piekarnika i ciesz się ich smakiem......


♥Pomarańczowe mleko♥
Do zrobienia pomarańczowego mleka potrzebujecie:
-mleko
-barwiki spożywcze
-wykałaczka
-rurka
-szklanka
Wlewacie mleko do szklanki a następnie na wykałaczkę nabieracie barwnik spożywczy i wymieszajcie mleko.
Dodajecie rurkę i gotowe!♥
Na zdjęciu widać zamiast pomarańczowego żółty kolor.

Na dzisiaj to tyle jeśli pomysły wam się spodobały koniecznie napiszcie mi w komentarzu.
Mam pewien plan,jeśli otworzyliście jakieś diy lub przekąski to wyślijcie mi zdj na @ a w przyszłym poście pojawi się kolaż waszych zdjęć :)
sklep: http://toskaonline.cupsell.pl        Gmail: toska.online@gmail.com     

Toska Online  :*

Komentarze

  1. Wpis świetny najbardziej podobają mi się paznokcie! ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpis świetny najbardziej podobają mi się paznokcie! ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za porady, dużo się dowiedziałem z tego wpisu i ruszam do działania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)