Powrót z Wakacji :* ♥

Cześć!
Jak mijają wakacje?
Dawno nie dodawałam postów ,ponieważ byłam na wakacjach za granicą i nie miałam czasu pisać . Jeśli jesteście zainteresowani do jakiego kraju poleciałam to napiszcie mi w komentarzach  a ja wam z przyjemnością odpowiem  :) .
Bardzo dużo razy sprawdzałam bloga i zauważyłam ,że mój blog obserwują ludzie  nie tylko z Polski  ale też z innych krajów.
Miałam urodziny 11 lipca i co roku jest to mój najcudowniejszy dzień .
A teraz mam  dla tych co są zainteresowani Harrym Potterem taką  ciekawostkę
  Daniel  Radcliffe 23 lipca  obchodził 30 urodziny, tydzień po  wyszła nowa   książka z serii 
Harry Potter:)
Tytuł książki to Harry Potter i przeklęte dziecko. A już za dwa tygodnie szkoła :) 
Do usłyszenia !

Gmail: toska.online@gmail.com               


Toska Online :*

Komentarze

  1. Anonimowy9/27/2016

    Gdzie byłaś ?
    P.S. Jestem Twoją największą fanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej byłam w Stanach Zjednoczonych :)
      Bardzo się ciesze.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)