:D Wakacje się zbliżają (:

Hejka :*
Nie licząc Soboty i Niedzieli  pozostało 30 dni szkoły i.......WAKACJE!!!
Jeśli macie oceny,które chcecie poprawić to zostało wam jeszcze trochę czasu :*
Trzymam kciuki za was abyście mieli świadectwo z paskiem :D
Czy mieliście już dyskotekę majową?  W mojej szkole tak.Była udana :)
Dużo rzeczy się pojawi u mnie na blogu w nadchodzących miesiącach.
Postaram się zrobić wam sesje z wyjazdu szkolnego do Pragi i Niespodzianka z okazji pisania bloga od roku.Dużo fajnych rzeczy będzie się działo!.Chciałabym też podziękować wszystkim za miłe komentarze  jest to dla mnie duża motywacja jeszcze raz dziękuję :*
Macie do mnie pytania lub propozycję piszcie w komentarzach lub  na mój @ toska.online@gmail.com






Toska Online :*


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)