Wiosna już za oknami :D



Kochani u mnie już widać wiosnę za oknami bardzo się z tego powodu cieszę :)
Idąc na spacer z moją mamą i Bianką widziałam kwitnące drzewa ,coś mi się wydaję ,że ta wiosna będzie naprawdę świetna.
Od paru dni jest 20-30 stopni ,jest bardzo ciepło.
Nowe kwiaty już u mnie na trawniku rosną i są naprawdę piękne.
W wiosennej modzie bardzo popularne są kolory pastelowe oraz kwiaty,kratki paski i kropki
 na koszulkach,spódnicach
Skoro już trochę pogadaliśmy o wiosennej modzie i sklepie przejdźmy do tak jakby dekoracji pokoju

Ten oto słodziutki różowy kubek,który wygląda jak słoik kupiłam w Jysku za niecałe 10 zł.
Był też czarny kolor.


Obraz z napisem ,,HI"zrobiłam sama już w zeszłym roku na lato ale na wiosnę też chyba pasuję też na wiosnę .
Przed ostatnia rzecz to poduszka ,którą niebiesko-srebną poszewkę zrobiła moja mama .Bardzo ją lubię :*

Ostatnia rzecz to   chusteczki w wiosennym opakowaniu,które zakupiłam w Biedronce za niecałe 4 zł.Bardzo mi się podoba opakowanie :D  a chusteczki są super w użyciu i do tego różówa konefka ,którą możecie kupić w każdym ogrodowym sklepie

Kochani w piątek i w sobotę w Czarnej mam konkurs krajoznawczy trzymajcie kciuki żeby moja szkoła przeszła :*
Jeśli macie do mnie jakieś pytanie piszcie w kom ale możecie też na @.

Toska Online  :*

Komentarze

  1. Super ♡♡ pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/30/2016

    Uwielbiam twojego bloga tylko czy mogłabyś dodawac wpisy częściej bardzo lubię je czytac i chciałabym ich więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :* Co do wpisów to postaram się dodawać więcej :)

      Usuń
  3. Hej. Ktoś zna @ Toski Online?
    Błagam o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)