Cheerleaders

Cześć dawno nie było posta.
Przygotowałam na dzisiaj  post o mojej szkolnej  grupie cheerlederek oraz dam wam porady do rozciągania np szpagatu,Jak zrobić salto itp.
Zapraszam




Nasza grupa szykuję się na pierwszy występ który odbędzie się 6 lutego na dyskotece karnawałowej
Zaraz napiszę wam ćwiczenia  jakie nam pomagają do rozciągania.

Zasady Rozciągania
1 Przed rozciąganiem wykonaj rozgrzewkę.
2 Podczas ćwiczeń nie rób nic na siłę
3 Rozciągaj się codziennie przez około 20 min
4 Bądź cierpliwa a efekt będzie duży.

Rozciąganie nóg















.






Jak zrobić  salto?













Jak zrobić mostek ?
Wygnij się do tyłu przy ścianie lub drabince,schodź po szczebelkach cały czas patrząc na ręce.Rób tak parę razy jak będziesz gotowa stań na materacu . Cała naprężona unieś ręce do góry proste i sztywne .Odchylaj się to tyłu patrząc na dłonie,ręce muszą być proste i naprężone a biodra cały czas uniesione.

Na dziś to tyle dajcie mi znać w komentarzach czy wam się podobało i Wam pomogło;)
Toska Online :*






Komentarze

  1. Anonimowy2/06/2016

    Super , czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/06/2016

    Wowww świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/06/2016

    ciesze sie ze dałas mozliwosc anniwmowych komentarzy napewno dowiesz sie ze nas jest wiecej

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/06/2016

    pewnie sama tego nie umiesz żałosne

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2/09/2016

    I love it. Świetnie że robisz to co kochasz. Nie przejmuj się nimi, jesteś świetna.Olej ich i rób dalej to co chcesz. Zazdroszczą ci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4/30/2016

    Ale jesteś niemądra pokazując ćwiczenia z neta. Nie żebym oceniała tylko wierzę, że ty to naprawdę umiesz. Żeby pokazać wszystkim ,,hejterom" może następnym razem pokazała byś swoje zdjęcia. W wolnych chwilach chętnie czytam twojego bloga i podobają mi się twoje wpisy. Myślę, że przyjemniej czytało by się twoje wpisy gdyby były dłuższe i głębsze. Mogłabyś dodawać swoje zdjęcia przy czynnościach np. Przy czytaniu książki lub pieczeniu ciasteczek. Blog byłby ciekawszy i więcej osób by go odwiedzało. Ja broń boże cię nie oceniam tylko chciałam napisać kilka porad dla ciebie. Sama zaczynam pisać bloga i trochę się o tym dowiedziałam. Twoja Wierna FANKA! <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)