Nasi czworonożni przyjaciele.

Cześć!
Większość czytelników bloga  pewnie ma:psa,kota,królika itp. Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć o mojej Biance,fundacji dla zwierząt,ciekawostkach i informacjach .Mam nadzieje,że wam się spodoba.
Jak już wspominałam mam psa o imieniu Bianka.Jest to maltańczyk który uwielbia biegać i się bawić.Zamiast sierści ma włosy co jest dużym +.Gdy jest mały ma ok.2-5 mies szybko uczy się sztuczek .Kocham mojego pieska, <3
Często słyszy się ,że ktoś porzucił psa itp w lesie albo schronisku.Znalazłam fundacje w której nie trzeba płacić ale chętni mogą :).Wystarczy codziennie klikać na miskę lub wejść w stronę i już.
Link: http://www.karmiepsiaki.pl/
Link: http://www.pmiska.pl/

:(
Wiesz, że...?
 Głaskanie psa i zabawa z nim może obniżać wysokie ciśnienie.      
                                                                  
 Toska Online :*

Komentarze

  1. Anonimowy12/26/2015

    Super, że bierzesz udzial w takich akcjach, a piesek śliczny. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :* Ty też możesz jak chcesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super piesek mam takiego samego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy pies jest przesłodki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy pies jest przesłodki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,to jest ten sam piesek tylko pod różnymi ujęciami ;)

      Usuń
  6. Anonimowy3/21/2016

    To jest boskie!/DiamentowaGosia z msp

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację mojego bloga <3 Jest to bardzo motywujące :)